Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Békéscsaba

9 Vélemények
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Békéscsaba
József A. U. 2-4.
5600 Békéscsaba
Békés
+36 66 546 150
+36 66 546 151
+36 66 546 140
Frissítve egy hónappal ezelőtt

Leírás

Kulcsszavak:
Fogyasztóvédelem, Fogyasztóvédelmi Hatóság
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Békéscsaba a következő kategóriákban szerepel:
Képek hozzáadása

Vélemények

2016. július 16.

Vásároltam a vaterán cipőt, de nem azt küldte az eladó amit vásároltam, mit lehet tenni, és nem igazán akarja békésen elintézni a dolgot.

jenci

házszám

több, mint 6 hónappal ezelőtt

Makó melletti településen lakom.Egy úri emeber bedudázot.Mondta országos rendelet alapján készitsek ház számot.Meg Egyeztünk az ára kifizettem és azota nem hallottam se házszámukrol nem is értesitett.Pedig lassan eltelt 2 hónap Orosházi Cég kérek mindekit töle ne vásároljatok

dósai márta

cipő vásárlás

, több, mint 6 hónappal ezelőtt

a kinai boltok ,becsapnak . Egy pár cipöt vettem ,az eggyik38-as a másik39-es . Eszt békésen a nagyfalban vettem

győrivera

flavin

több, mint 6 hónappal ezelőtt

énés családom, flavintól vásárolok évek óta, 20-szór is elolvasom, mi mire jó,.lehet, hogy megkellet volna kérdezni orvost. vitaminoknál sem mindegy mit szedünk.Jártam már úgy hogy ittam vitamint és élénkitett, nem tudtam aludni.Hal kapszulától bedagadtafejem,mert al lergiás vagyok rá.

Fogyasztó

A fizetőt is büntetik?

több, mint 6 hónappal ezelőtt

Tiszteletem. A mai nap történt, hogy a Vízműtől édesanyám kapott egy 12500,- Ft-os csekket nagyapám (vízmű malőrből) üres telkére. 2009-ben még túlfizetése volt, így 2009-2010-ben minden hónapban jött a 650,- ft-os számla és a nullás sárga csekk, mely ÉRVÉNYTELEN felirattal volt ellátva, ergo: nem fizettünk. A számla levélen szépen díszelgett, hogy fogy a pénz. Nyomon is lehetett követni, ezzel nem volt gond. A pénz elfogyott és küldtek egy 143,- Ft-os csekket (a többit még fedezte a túlfizetés) áprilisra és egy 650,- Ft-osat májusra. Ma 2011. 03. 25. van. Telefonáltunk és érdeklődtünk, hogy mi ez? Kedvesek voltak és segítőkészek a mi számlánkra, amit szóvá is tettem, erre kb. 15 perc után felajánlották, hogy visszahívnak, amint tisztázzák az ügyet. Rendszer hiba történt. Jó. De amikor kérték, hogy menjünk és fizessük be a 9XX,- ft ot???? Akkor rákérdeztem, hogy mennyit? és miért? Válasz: késedelmi kamat. Előre? Vagy, hogy is van ez? Sajnos felment a pumpa, de sikerült elintézni, hogy ne kelljen márciusban befizetni az április-májusi esedékességű számlát, büntető kamattal. A szolgáltatók már mindent megtehetnek? Komolyan ki kell hozni az embert a béketűréséből, hogy elintézzen egy ilyen ügyet? A saját költségére? A szolgáltató hibájából? A postai díjat megfizettetik a fogyasztóval. Az én telefonszámlámat kifizeti a szolgáltató? Mintha nem is Európában lennénk... Bocsánat.

Több vélemény

Írjon véleményt a(z) Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Békéscsaba részére!

Ossza meg tapasztalatait másokkal is!

Vásároljon Prémium Tagságot
CYLEX Árajánlatkérések

Facebook

Twitter

Hasonló cégek a közelben

  1. Berényi út 103.
    5600  Békéscsaba
  2. Lázár Utca 20.
    5600  Békéscsaba
  3. Kinizsi U. 13.
    5600  Békéscsaba
  4. Kinizsi U. 13.
    5600  Békéscsaba
  5. Kinizsi U.13.
    5600  Békéscsaba
  6. Kossuth Tér 8.
    5600  Békéscsaba
  7. A közelben lévő hasonló cégek térkép nézete